Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2007

Εικόνες του καλοκαιριού

Ένα δείγμα από τις εικόνες αυτού του καλοκαιριού από τις διακοπές μου στην Χάλκη... Μη τρομάζετε παιδιά, δεν ξεχωρίζει κανένα από τα πρόσωπα μας...








"Σαν κοιτώ στη θάλασσα βαθιά
βλέπω τα όνειρα μου να βγαίνουν αληθινά
και στο βάθος στο γαλάζιο το πλατύ
ένα καράβι περνά μ' άσπρο πανί

Ο καπετάνιος από μέσα χαιρετά
και μας κλείνει το μάτι πονηρά
με νόημα τη θάλασσα κοιτά
σα να μας λέει βουτίξτε ξανά

Εγώ χρόνια εδώ μέσα ζω
και δεν έπαθα κανένα κακό
το γαλάζιο και το μπλε το βαθύ
είναι ό,τι πιο γλυκό στη ζωή
19-07-2003"




Αυτή είναι η θέα που έχω από το σπιτάκι μου... Και δεν την συγκρίνω με τίποτα άλλο! Εκεί μπορώ να ηρεμώ και να ταξιδεύω για ατέλειωτες ώρες. Ειδικά το βράδυ που εκτός από τη γαλήνη της θάλασσας μπορώ να δω και τα αστέρια πεντακάθαρα. Εκεί μπορώ και να διασκεδάσω με τους φίλους μου στην θάλασσα και την αυλή (τέτοιες εικόνες δεν μπορώ να δείξω γιατί θα φανούν πρόσωπα)


Ταξιδεύω όμως και όταν κοιτάω έξω από την μπαλκονόπορτα μου στη Ρόδο... Κι ας μην είναι κάτι συνταρακτικό, εμένα με πάει μακριά και με γεμίζει εικόνες...







2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σαν κοιτώ στη θάλασσα βαθιά
βλέπω τα όνειρα μου να βγαίνουν αληθινά
το γαλάζιο και το μπλε το βαθύ
είναι ό,τι πιο γλυκό στη ζωή

Οντως η θαλασσα είναι κάτι το παραμυθένιο και ονερικό! είναι απ τα πιο γλυκά πράγματα στη ζωή μαζι φυσικα με το χαμογελο, την αγκαλια, ενα γλυκο βλεμμα ολο νοημα απο αγαπημενα ματια και πολλά αλλα...

Είσαι πολύ τυχερή που μπορείς να βλέπεις καθε μέρα τετοιες εικόνες απ το σπίτι σου
Και εγω βεβαια δεν παω πισω... Σε ενα ομορφο νησι μενω και εγω απλα το σπιτι μου δεν εχει τετοια θεα...

Το οτι μπορει να σε παει μακρια κατι χωρις να ειναι συνταρακτικό ειναι πολυ σημαντικό και δηλώνει ανθρωπια και ευαισθησια...

Dreamgirl είπε...

Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου! Είναι πολύ ωραία.

Δυστυχώς δεν βλέπω κάθε μέρα τέτοιες εικόνες από το σπίτι μου. Αυτή είναι η θέα από ένα σπίτι που έχουμε σε ένα μικρό νησάκι,και φέτος κατάφερα να πάω για 3 μέρες. Αλλά πάντα κουβαλάω αυτές τις εικόνες μέσα μου...