Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Τα φτερά της αισιοδοξίας

Μη με ρωτάς!
Δεν θέλω να μιλήσω!
Δε θα πω τίποτα και μην επιμένεις!

...
...
...

Μη φωνάζεις!
Δεν είναι πως δεν θέλω!
…και το ξέρεις…
Είναι που δεν έχω κάτι να πω!

...
...
...

Είναι απλά ένα κενό!
Εκεί… ανοίγει μπροστά μου… και τσουπ!
Πέσαμε!
Σε πήρα μαζί μου…
Συγγνώμη…

...
...
...

Για αυτό σου είπα να μην έρθεις!
Για αυτό σου είπα μην ασχολείσε!
Για αυτό δεν ήθελα να ξέρεις…

...
...
...

Τώρα που ήρθες κι εσύ εδώ ποιος θα μας βγάλει;

...
...
...

Μόνες μας;;;;
Πας καλά;;;;;
Πως;;;;;;
Ξύπνααααααα!!!!!!!
Δες που ήμαστε!
Δες πόσο κάτω!
Πως θα ανέβουμε;
Δεν θα φτάσουμε ποτέ πάνω!
Ήθελες και κορυφές…
Ας βγούμε από τον πάτο και καλά θα ήμαστε…

...
...
...

Να ‘μαι αισιόδοξη;
Εγώ να είμαι αλλά τι θα κερδίσω;
Η αισιοδοξία θα μου πετάξει κανένα σκοινί;
Θα πέσει καμιά σκάλα από πάνω;
Ή είναι πολυτελείας η αισιοδοξία και θα φέρει κανένα ελικόπτερο;

...
...
...

Τι, τι, τι, τι θα κάνει;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Και μετά και μετά;
Έλα μην σταματάς το παραμυθάκι εδώ…
Αυτό κι αν είναι επιστημονική φαντασία!





Τι γιατί γελάω;
Ρωτάς;
Μα ακούς τι λες;

...
...
...

Ακούς…
Και ακόμα αναρωτιέσαι γιατί γελάω;
Εεε… πες σε αυτή την αισιοδοξία σου θέλω μεγάλο μέγεθος
Θα τα πάρουμε που θα τα πάρουμε να πάμε και λίγο πιο πάνω
Και λευκό χρώμα κατά προτίμηση!
Μάλλον όχι αν βγαίνει σε γαλάζιο θα το προτιμήσω

...
...
...

Ότι χρώμα θέλω εγώ;
Υπάρχουν από όλα;
Γιούπιιιιιιι!!!!!!
Και τι πρέπει να κάνω;




Α, ναι, ναι
Να είμαι αισιόδοξη!
Είμαι αισιόδοξη
Είμαι αισιόδοξη
Είμαι αισιόδοξη
Είμαι αισιόδοξη
Είμαι αισιόδοξη
Ρε συ τζάπα η δουλειά
Τίποτα…

...
...
...

Πως;
Θα έρθουν όταν πάψω να το λέω;
Και πως;

...
...
...

Α…
Δύσκολα μου έβαλες τώρα
Όταν πιστέψω λοιπόν…
Κανένας που να πουλάει τα φτερά της αισιοδοξίας υπάρχει εδώ κάτω;;;

...
...
...



Μπα…
Όσοι τα είχαν πήγαν πάνω…
Πιασαν και κορυφή;

...
...
...










Γιατί η αισιοδοξία δεν βρίσκετε στα λόγια. Μόνο μέσα μας. Κι αν πραγματικά πιστέψεις, που ξέρεις; Μπορεί να πιάσεις και κορυφή! Με τα φτερά της ντε! Τι νόμιζες;;;


12 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Πόσο όμορφο, πρωί πρωί που το διαβάζω :))

ετσι, να βρεις την αιδιοδοξία σου και να πετάξεις παντού.
παντου :))

φιλιά καλημέρας

iLiAs είπε...

..αισιοδοξία, χαμόγελο τα συστατικά για μια υπέροχη μέρα.
Να είσαι καλά ονειροκόριτσο :)
...καλό σαββατοκυριακο :)

Εξύμνoς είπε...

Θελω να 'σαι αετος
σ' αψηλα να πας λημερια
Το κρασι σου ηλιου φως
και να κερνας τ' αστερια
Θελω να 'σαι αετος
Θελω να 'σαι αετος!

Dreamgirl είπε...

@Μαριλενα: Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε για το πρωινό σου ξεκίνημα. Μα πιο πολύ χαίρομαι που βγήκε, αυτό που βγήκε, γιατί όταν το άρχισα μόνο αυτό δεν είχα στο μυαλό μου.
Σε ευχαριστώ! :)
Καλό απόγευμα! :)

@iLiAs: Καλό, ξεκούραστο και διασκεδαστικό Σ/Κ! :)

@Eximnos: :)

Xristos είπε...

Τέλειο post :-)
Και ο τίτλος τα λέει όλα!

If...ιγένεια είπε...

Η αισιοδοξία που λες, έχει τεράστια δύναμη.. Σε βγάζει από σκοτάδια, πηγάδια.. :)

Ανώνυμος είπε...

Perhaps...

πνευμα είπε...

Με την αισιοδοξία οδήγο μπορείς να πετύχεις πολύ περισσότερα απο όσα φαντάζεσαι...

Πολύ όμορφο Dreamgirl

Μαργαρίτα είπε...

Καλως σε βρίσκω..
Τι πανέμορφο ποστ!!!
Ένας ονειρόκοσμος γεμάτος
ευαισθησία και ομορφιά!!
Έτσι, ονειρέψου κ πέτα...

Ελπίζω να τα πούμε ξανά
σε κάποιο όνειρο..!!
ζεστό φιλί *

iLiAs είπε...

Να έχεις ένα αισιόδοξο σαββατοκύριακο! :)

Cinderelen είπε...

Ax μου θύμισες το φίλο μου το Γιώργο που τον έχω γράψει στο κινητό μου με το ψευδώνυμο "Think Possitive" !
Χαίρομαι που είσαι καλά γλυκεια μου :)

Πολλά πολλά φιλάκια :)

Dreamgirl είπε...

@Xristos: Ευχαριστώ! :)

@if.. ιγένεια: Αυτό ακριβώς ;)

@Evangelos: Ας μάθουμε όμως τι ακολουθεί και αυτό το ίσως... Ε;

@πνευμα: "πολύ περισσότερα απο όσα φαντάζεσαι" Για αυτό δεν μπορώ να πω και τι τελικά κατάφεραν με αυτήν...
Ευχαριστώ! :)

@Μαργαρίτα: Καλως ήρθες στα μέρη μας!
Σ' ευχαριστώ! :)
Όνειρα, αισιοδοξία και πάμε!!!
Θα χαρώ πολύ να τα ξαναπούμε..

@iLiAs: Καλό Σαββατοκύριακο! :)
Αν και το Σάββατο αρχίζει για μένα με εξεταστική...

@Princess Elen: Ε, που και που γράφω και κάτι αισιόδοξο...
Καλό Σαββατοκύριακο! :)