Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Καλό μήνα!!! με στιχάκια...


Ήρθε και ο Νοέμβρης! Καινούργιος μήνας και είπα να μην τον βάλω με την ψυχολογία των προηγούμενων ημερών... Για να βοηθήσω λίγο να φτιάξει η διάθεση, μιας και μόνη της δεν τα καταφέρνει, μερικά στιχάκια από τραγούδια! Ναι, ναι πάλι δεν θα σας πω από ποια τραγούδια... Μην χάνουμε και το νόημα...
  • ...αλλά αλήθεια ότι κι αν πέρασα θα λέω χαλάλι
  • ...βλέπω σαν φάρο τη φλόγα απ' το σημάδι
  • Μ`ανήκω μόνο σε μένα και δε μου ανήκει κανένας
  • ...και μου λες λοιπόν θυμήσου μην πετάξεις τη ζωή σου στα σκυλιά
  • Να πετάξει η καρδιά, να βρει τ' αστέρια...
  • ...αν συλλογάσαι όμορφα είναι χρυσές οι λέξεις
  • ...η ψυχή μου κάποια μέρα θα γελάσει
  • Ότι αξίζει είναι οι στιγμές
  • Οι καλύτερες μέρες έρχονται κρυφά
  • Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις
και γίνονται τα θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις
  • Κάθε μπαλκόνι έχει άλλη θέα, στο ορίζομαι παρέα θα 'ρθουν μέρες καλές
  • Για δες την σπίθα που πετιέται εκεί στο βάθος
  • Να τολμάς όσα θέλει η ψυχή σου και μην σταματάς
  • Ποτέ δεν πίστεψα σε λόγια που δεν γίναν στιγμές του σήμερα και σβήσαν το χθες
  • Μια φορά εγώ θα νικήσω...
  • Κι είναι μέρες που φέρνουν στον κόσμο την άνοιξη και μέσα μου σβήνει ο φόβος και η άρνηση
  • Κι όλο στέλνουν σημάδια για να βγεις σ' ένα δρόμο ανοιχτό που μέσα από τα σκοτάδια οδηγεί σε κάποιον χαμένο παράδεισο
  • Θέλω να πιω τη ζωή σε ένα ταξίδι δικό μου

Και για να μην ξεχνιόμαστε θα γράψω και ένα ολόκληρο τραγουδάκι...


Σε μια ζωή τόσο μικρή, δε σταματάω
Κι όλες τις άσχημες στιγμές τις προσπερνάω,

Θέλω να γελώ να πίνω να παραμιλώ όταν πονάω
Στα μέρη που αγαπώ σ' αυτά που θα θελα να ζω, να τριγυρνάω
Τα μάτια μου να κλείσω και ψηλά στον ουρανό πια να πετάξω
Κι όλο τον κόσμο να τον αλλάξω

Από έναν κόσμο σαν κι αυτόν τι να κρατήσω
Ζητάω πολλά μα πάντα λίγα περνώ πίσω

Θέλω να γελώ να πίνω να παραμιλώ όταν πονάω
Στα μέρη που αγαπώ σ αυτά που θα θελα να ζω, να τριγυρνάω
Τα μάτια μου να κλείσω και ψηλά στον ουρανό πια να πετάξω
Κι όλο τον κόσμο να τον αλλάξω

Μια ζωή τόσο μικρή - Onirama


Με την αισιοδοξία αυτών των στίχων εύχομαι λοιπόν ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλους!!! Και επειδή αυτός ο μήνας είναι γεμάτος, γιορτές, γενέθλια και επετείους δικών μου ανθρώπων θέλω μέσα από την αισιοδοξία να πω σε όλους Χρόνια Καλά!!!



20 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kαλό μήνα κοριτσάκι μου :))

Δεν μπορώ να διαβάσω όπως είμαι το ποστ σου, αλλά μπηκα να σου ευχηθώ Καλό Μήνα και πάντα χαρούμενο.

:)))))

Dreamgirl είπε...

Καλό μήνα! :)

Ευχαριστώ που πέρασες κι ας είσαι αρρωστούλα! :)

iLiAs είπε...

...μου άρεσε πολύ αυτό που λέει ότι οι καλές μέρες έρχονται κρυφά...χεχε..πρέπει να τις ξετρυπώσουμε! :)

Καλησπέρα! :)

StarDust είπε...

Α είμαστε σίγουρα αδέρφια τελικά- αφού ξέρεις ακόμη και πότε έχω γενέθλια! Κουκλίνι μου καλό μήνααα.. Τι καλό? ΤΕΛΕΙΟ ΜΗΝΑ ! :D

Haris είπε...

Όμορφα ξεκίνησε ο μήνας!!:))

If...ιγένεια είπε...

Πολύ αισιόδοξο το ποστάκι σου, καλό μήνα!

Dreamgirl είπε...

@iLiAs: Όταν καταφέρνουμε και τις ξετρυπώνουμε καλά είναι! Ανοιχτά μάτια λοιπόν ;)
Καλημέρα! :)

@Astrel: Και εσύ;;; Περιμένω να μου πεις ημερομηνια! Αλλά αφήστε μου και μια μέρα κενή :Ρ...
Ονειρεμένο μήνα να έχουμε!!! :)

@Haris: Καθε αρχή προσπαθούμε να την κάνουμε όμορφη, μπας και συνεχισουμε έτσι.
Καλό μήνα! :)

@if.. ιγένεια: Καλό μήνα! :)

StarDust είπε...

24 Νοέμβρη!! χαχαχχα- αν με ξεχασεις δν θα σου ξαναμιλήσω!

Skouliki είπε...

καλο μηνααααααααααααααααα

ευχομαι να εχεις καλη ομπελα

φιλι σκαστο στο μαγουλο

Dreamgirl είπε...

@Astrel: Δεν υπάρχει παρίπτωση να σε ξαχάσω! Μαζί με το φιλαράκι μου... Οπότε αν δεν σου ευχηθώ εκείνη τη μέρα παίζει να είμαι Χανιά :Ρ Μη με παρεξηγήσειιιις!

@skouliki: Καλό μήνα!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό μήνα! Γεμάτο με τόση χαρά και αισιοδοξία σαν αυτη που μου έδωσες τώρα! Να 'σαι καλά και να γράφεις χαρούμενα ποστάκια!!! Φιλιά!!!

Dreamgirl είπε...

@Ειρήνη: Καλό μήνα!!! Με όνειρα που βγαινουν αληθινά και αισιόδοξες σκέψεις!
Και εγώ θέλω χαρούμενα ποστάκια, αλλά κάθε φορά έχουμε και κάτι άλλο...

Cinderelen είπε...

Πολύ όμορφα ^^
Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου :)

Xristos είπε...

Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι καλύτερος από τον προηγούμενο και λιγάκι χειρότερος από τον επόμενο...Καλό μήνα λοιπόν!

πνευμα είπε...

Υπέροχα στοιχάκια.

Καλό σου μήνα Dreamgirl.

Ένα πνεύμα

par...alogos είπε...

Αυτός ο μήνας θα είναι μια καταστροφή για μένα!!!
Οψόμεθα!!!

Πάντως εσείς να περνάτε καλά...

tzonakos είπε...

"Οι καλύτερες μέρες έρχονται κρυφά"

Μου αρέσει αυτό, ειναι κατι που το χω δει να συμβαίνει και ετσι ειναι πράγματι, σε " μια ζωη τόσο μικρή, που δεν σταματάω "

Καλό μηνα :)

Ανώνυμος είπε...

kalo mina kai apo mena....

Dreamgirl είπε...

@Magic Girl Elen: Καλό μήνα και καλο Σαββατοκύριακο!:)

@"Χ": Καλύτερος από τον προηγούμενο και χειρότερος από τον επόμενο... Ποτέ δεν το είχα σκεφτεί έτσι... Καλό μήνα! Όμορφο να έχουμε και για τους επόμενους τα λέμε άλλη ώρα...

@πνευμα: Καλό μήνα πνεύμα! :)

@par...alogos: Τι ψυχολογία είναι αυτή καλέ; Ακόμα κι αν περιμένεις κάτι που δεν είναι τόσο ευχάριστο μπορεί να γίνει και κάτι άλλο που δεν περιμένεις και να τα αλλάξει όλα!
Καλό μήνα λοιπόν και για εσένα και να περνάς καλά!!! :)

@tzonakos: Πόσο ωραία τα έδεσες! Δεν μπορώ να μην συμφωνίσω, αφού έτσι είναι!
Καλό μήνα! :)

@topapei: Καλό μήνα! :)

Suspect είπε...

χαμογελω.

το αυριο θα ειναι χειροτερο..