Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Φωτογραφικό στιγμιότυπο (Πόρτες Ηρακλείου)

Πάνω από ένα χρόνο μετά την τελευταία μου ανάρτηση, επιστρέφω με φωτογραφίες, λίγο πριν φύγω μόνιμα από αυτή την πόλη, που τα τελευταία 6 χρόνια έχει συνδεθεί με τη ζωή μου... Το είχα πει άλλωστε, αυτό το ιστολόγιο πάντα θα έχει χώρο για φωτογραφίες.

Το θέμα μας; Οι πόρτες του Ηρακλείου, ή αλλιώς οι πύλες των τειχών που χωρίζουν την παλιά από την καινούργια πόλη. Για μένα την Ροδίτισσα βέβαια δεν είναι παλιά πόλη αυτό το Ηράκλειο, αλλά οι πύλες είναι εκεί να κάνουν ένα διαχωρισμό και να γεμίζουν τη μνήμη με αναμνήσεις. Καινούργια Πόρτα, Κομμένο Μπεντένι, Χανιόπορτα. Δεν είναι οι πιο ωραίες φωτογραφίες, αλλά είναι οι δικές μου, έτσι όπως εγώ μπορούσα να δω τα πράγματα. Η γειτονιά μου... τα κουβαλήματα μου... τα χιλιάδες περάσματα μου. Λέξεις κλειδιά για μένα.

Καινούργια Πόρτα:

Κομμένο Μπεντένι:

Χανιόπορτα:



4 σχόλια:

iLiAs είπε...

καλη βδομαδα ονειροκοριτσο..να περνας καλα :)

Μαριλένα είπε...

τώρα μόλις είδα αυτό το blog!!
"πάτησα" πάνω στ' όνομα σου και ..νάτο!
εγώ έχω μόνο τα Ονειρα της μέρας.. τόσο αφηρημένη τελικά, ε;

πολύ όμορφες οι φωτογραφίες!

σε φιλώ!!

Dreamgirl είπε...

Από εδώ ξεκίνησαν όλα και πάντα εδώ επιστρέφουμε :)
Τα άλλα όνειρα ήρθαν αργότερα...

Εξύμνoς είπε...

ΩΩ σαν τα χιόνια!!! Την καλησπέρα μου και καλό καλοκαίρι Dreamgirl!!!! Καλή αποφοίτηση και επιστροφή στα μέρη σου, και με μια δουλειά που θα την αγαπάς!!! ;)