Κυριακή 25 Μαΐου 2008

Θάλασσα

Σας έχω πει πως η θάλασσα είναι η ζωή μου; Όχι; Σας το λέω τώρα λοιπόν! Η θάλασσα είναι η ζωή μου!!! Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς να νιώθω θάλασσα κοντά. Την όψη της, την μυρωδιά της, τους ήχους της! Με ηρεμεί αφάνταστα, με γαληνεύει και φυσικά με ταξιδεύει και με κάνει να ονειρεύομαι! Χειμώνα, καλοκαίρι πρέπει να την βλέπω! Αν όχι κάθε μέρα, όσο πιο συχνά μπορώ. Είναι η μεγαλύτερη αγάπη μου! (Φυσικά δεν μιλάμε για ανθρώπους)

Φυσικά το καλοκαίρι έχει την ιδιαίτερη τιμητική της! Πέρσυ, τέτοια μέρα, κάναμε το δεύτερο μας μπάνιο με την κολλητή μου, μαζί με παρέα που είχε έρθει από Αθήνα, σε μια άδεια από κόσμο ακόμα παραλία, λόγο εποχής και καιρού! Φέτος, κάνουμε το έκτο μπάνιο και η παραλία είναι γεμάτη!

Ναι, σας το είχα πει. Από τότε που ήρθα δεν κάθομαι σπίτι. Διασκεδάζω! Και μέχρι να φύγω για καλοκαίρι έτσι με βλέπω. Όπως πέρσυ. Λίγο διάβασμα στην αρχή για την εξεταστική, μετά θάλασσα, μετά σπίτι και λίγη ξεκούραση και το βραδάκι βόλτα στο κέντρο!

Ένα ποστ περισσότερο για να δώσω παρουσία, παρά για να πω κάτι. Το προηγούμενο ποστ δεν το άφησα πάνω πάνω, αλλά αν δεν το διάβασες και θες, δες το…

Δεν υπάρχουν σχόλια: